lørdag 13. februar 2010

Helg...

er godt sjølv om en har fri heile veka ;) Etter ein god middag ilag med venner igår, reiste vi på besøk til Arielpappas foreldre idag.
Håper på litt kjekk shopping på mandag her. Etter å ha flyttet til utkants- Norge, der det finns bare et par butikker..klør det ekstra i shoppefoten no. Her er ein fantastisk butikk der dei sel Green Gate, Lisbeth Dahl, House Doctor m.m. Det er jo snop i mine auge.


Frå kjøkkenhylla

Gode muligheter for at mi vesle samling blir utvida :)

Ha ei fortsatt god helg alle sammen! :)

Vindauge i spisestua

3 kommentarer:

beate sa...

åååå, så mye lekkert du har i kjøkkenhylla!
gleder meg til å se hva du får shoppet!

klem beate

Ida sa...

Nydelig kjøkkendetalj :)
Greengate er aldri feil :):)

S-bokstaven er kjøpt på Kremmerhuset ja, og den kostet ikke mer enn 29,- ..*lykke*

Ha en fin søndag!
Klem fra Ida

Kari sa...

Heisan! Og gratulerer så masse med morsdagen! Vil også takke for veldig koselig hilsen fra deg:)) Så gøy at min blogg var den første du leste!! Det syns jeg var stas;))) Så bra at du har fått din egen blogg også, det er en koselig ting å holde på med, dessuten er det jo artig å bli kjent med andre interiørfrelste. Ditt nye hus ser jo kjempefint ut! Utrolig hvor mye dere har rukket å pusse opp på så kort tid. Jeg er imponert! Smakfullt og lekkert. Gleder meg til å følge med videre. Ønsker deg en fortsatt koselig kveld.Klem Kari

Related Posts with Thumbnails