mandag 8. mars 2010

Shopoholiker?!?



Eg??? Nehei!!...jo...kanskje det o:)

Skulle køyre broren min til time på sjukehuset (han har fremdeles broten fot ;) Og då fekk eg plutseleg 2,5 t ledig tid. Ariel sov søtt i vogna si..og eg hadde ikkje gått i butikka på leeeeeengeee (hvertfall ei vekes tid ;P ) Kva gjer ein då? Jo ein går ei kikkerunde..og kva skjer på kikkerunder?
Masse herleg shopping ;-)



Hylle frå Skeidar. Skal kanskje over den nymåla kommoden min..fortsettelse følger ;)



Fine knagger hadde dei og på Skeidar :)



Her er grunnen til Skeidar- turen..serveringsfat i grå korg :)




Og pynteputer!! Får jo aldri no av DET :) Denne er faktisk frå Spar Kjøp. Kjempefin!



Dette termometeret er også frå Spar Kjøp. Herleg nostalgisk :)



Krans til å henge evt på utgangsdøra hadde dei på Kremmerhuset.



Var ikkje denne søt??? Fant den på Kremmerhuset, og kunne rett og slett ikkje gå i frå den :)

No ligg alt på spisebordet mitt, og venter på å bli plassert..Det skal eg KOSE meg med i morgon :)

Ha ein kjekke kveld!

Klem :)

6 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Så MASSE FINT du hadde kjøpt.Kjente jeg også fikk lyst til å shoppe litt. Likte veldig godt serveringsbrettet.
Ønsker deg en fin kveld og en god dag imorgen!

Aashildsvilla sa...

hei..ååå du hadde funnet mye fint idag..arti me shopping..har samme hylle som du fant på skeidar,dem e nydeli..har min i gangen..ser skikkeli gammeldags ut...ønsker deg en fin kveld videre..klem og hilsen fra åshild

Randi sa...

Ser ut til å ha vært vel anvendte 2,5 timer idag:) Så mange fine ting da!
Klem Randi:)

~Kristina~ sa...

Klart du kan,så koselig!:)
Ser jo etter siste innlegget ditt,at jeg må ta en tur på Skeidar, så masse fint du har funnet der:)

Love Peace Pionies sa...

likte spesielt godt den puta!!
god natt
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å so masse fint du har funne deg!! Såg på samme krokane på Skeidar tidlegare i veka☺ Og hylla og, men den tanken hadde eg ei anna hylle i tankane..som eg ikkje fann :(
Og fann du det termometeret på spar kjøp?? Eg var der tidlegare ikveld, men såg ikkje det..hmm...må eg tilbake also...☺ Hadde eit slikt, men min kjære var uheldig å misse det i gulvet so det knuste :(
Koppen var supersøt☺

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails