onsdag 5. oktober 2011

Dette kan du vinne..

Eg har vore såpass "vågal" at eg har sydd nokre putetrekk sjølv som kan vinnast i min
 Give Away. Eg er veldig spent på om dette fell i smak?:) Den som får kommentaren
 sin trekt ut får velge den puta den liker best. Den andre får den som blir trekt
 ut av mine flotte følgera.


Putetrekka er sydd i bomulls- stoff og har konvolutt- opning bak. 
Dei passer til innerputer med mål 45x45 cm.


Kunne du tenkt deg ein av desse putene? 
Då er det berre å ta eit lodd på denne linken. Alt du treng å gjere er å legge igjen nokre ord. Tusen takk til alle som allereie har meldt seg på. De skriv så fine ord at 
eg blir heilt rørt ;) Vinnarane blir trekt
 på søndag ;)


Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Åh, så fin premie! Nå håper jeg enda mer på at jeg er en av de heldige! Så herlig med noe hjemmelaget, og disse putetrekka var nydelige:)

Klem fra Hanne:)

Hulda sa...

Kunne absolutt tenkt meg en slik nydelig pute. Likte den nederste best.

Unknown sa...

hvor er de bare skønne, kunne jo være jeg kunne blive den heldige:)

Shy sa...

Flotte puter!
Mykje finare enn mi , hihi! ;)

Roser og Patina sa...

Så spennende! Nydelige puter! de falt i smak hos meg:)) KLem Ellen.

Anonym sa...

Hei

Tok du steg ofr steg bilder til oss syukyndige?

BIlde av konvoluttåpninga?

Mette

Anonym sa...

Veldige fine. Kva må eg gjer for å vinne?

"Tara"

gult hus i svingen sa...

Jeg håper jeg vinner:) Nydelige putetrekk, Bjørg:)

klem fra Trine:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Mette; eg skal prøve å få gjort det i helga. Treng dagslys når eg tar bilder, og eg syr som regel seint på kveld;)
"Tara" du kan melde deg på ved å legge inn en kommentar på dette innlegget; http://husetvedfjorden.blogspot.com/2011/09/det-ma-jo-sjlvsagt-feirast.html
Lykke til:)

Jannes lille sted sa...

Hei Bjørg! :)
Gjett om jeg har lyst til å vinne da! Gjerne begge to også! Kjempenydelige puter. Du er så flink!!!

Ha en super kveld
Klemmer Janne Merethe

Inger Johanne sa...

Nydelige puter, og i perfekte farger. Jeg vil ha!

Lindas Lille Leilighet sa...

Kunne så absolutt ha tenkt meg en sånn ja:D Krysser fingrene;)

Myrte ♥ sa...

For en flott blogg du har,
og herlige puter du har laget =)

Karen sa...

Du er blitt skikkelig dreven på putesyingen :) Synes de var kjempefine...

Helene Orskaug sa...

Ååh! Så flotte putetrekk! Flinkingen:o)

Blir vanskelig å velge hvis jeg skulle være så heldig å vinne:o)

Heleneklem

Linda sa...

Så flotte putetrekk.....vanskelig å velge!

Din blogg er en energibombe!

Ha en super helg!

Anette sa...

Nydelige puter begge to! Lekre farger og kombinasjoner ;)
--klem--

Tonerose sa...

Så vakre puter du har sydd!!

Flinke deg!! :o)

Related Posts with Thumbnails