torsdag 5. januar 2012

Tankar rundt interiør her i heimen..

Interiør er visst noko eg ikkje heilt klarer å legge frå meg, 
sjølv om energien til å vere kreativ og redesigne ikkje er på plass endå. Men planlegge 
og sjå for meg korleis eg vil ha det.
 Det er eg god på ;)


Dei første månedane i graviditeten var eg forferdeleg kvalm, og sat for det meste i sofaen som ein slags zombie. Dette var før vi hadde pynta til jul, og pastellane
 regjerte framleis i huset. Og til mi store redsel vart eg rett og slett
 uvel av fargane. Og bestemte meg for at aldri meir 
skulle eg ha pasteller i hus.


Men som de ser på bildene, 
pastellane er her framleis ;) Planen er heller å gjere det mindre sukkersøtt ved å tilføre meir svart og grått i interiøret. Røffe det søte opp litt, rett og slett. 
Lin, zink og metall er også element eg har lyst å bruke meir av. 
Så får vi sjå med dette sakte tempoet mitt 
kor tid det blir fullført ;)


Men eg starter godt med å hente 
ein stor pakke frå Hjem- kolleksjonen til Ellos i posten idag! :)
Har du nokre interiørplaner for 2012?


Ha ein  super dag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Audhild sa...

Så fint hos deg Bjørg:)
Rart det der hvordan vi forandrer litt på stil og hva vi liker:)
Det kommer jo stadig så mye fint å se, og vips så er vi fristet:)

Du skal se at formen bedrer seg snart og :) Klem

Unknown sa...

Beautiful!!!Michaela

Unknown sa...

Her blir det nok ikke så mye pasteller lenger nei:)
Jeg har blitt litt sort/hvit:)
Blir nok endel natur og blått/dus beige og til sommeren, weeee... gleder meg til sommer kjenner jeg:)

Ha en fin dag!

ENGEL sa...

Gratulerer med rund mage! Dette blir et spennende år ja! Herlig:) Er selv to barns mor, men de begynner å bli store,7 og 10 år... (Jeg starta tidliger 31 sjøl).
Gleder meg til å følge deg videre i år også:) klem

Mette sa...

Hei Bjørg!Godt nyttår!:)Koselig å se at det livner tilhos deg,og at du har planer:)Det liker jeg:)Spennende tid framover for deg og din familie nå framover,med den lille...:) Klem fra meg:)

Gitte sa...

Fint du har det!
Klem Gitte

Anonym sa...

Blir spennende å se endringene dine :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Her i huset er det kvitt, svart og grått som gjelder no☺ Rart det der☺
Henta pakke frå Ellos igår eg og-sengetøy i svart/kvitt og puter til sofaen☺

Kjiiipt å vere dårleg-eg veit ALT om det!! :S
Men det er jo verdt det☺

Klem M♥

Lille Frøken Jensen sa...

Godt nytt år og velkommen tilbake:)
Gøy å høre at dere venter nr2, jeg hadde en mistanke *smil*
Håper formen blir bedre.
Klem fra Jorunn

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Blir spennende å følge forandringene hos deg :)

Klem Anette

LIVSGLITTER sa...

Ooooh så mycket sött, faller mej exakt i smaken!

Ruter & Hjerter sa...

Hei! Jeg er også litt på den andre bølgen men ikke så mye svart:)) kjøkkenet er litt pastell og knall farger, mens stuen er litt mer klassisk!!! LYkke til:)))

Jijji sa...

Gratulerer så masse med den kommende prinsen/prinsessen! Ikke noe ålreit å ikke være i form, men det går heldigvis over. Håper formen blir bedre veldig snart!
Blir spennende å følge fornadringene i Fjordhuset. Lykke til og kos deg!
Klem fra Jijji

Heimekjær sa...

godt nyttår og gratulere med baby i magen ;) så kjekt!!! godt formen din er bedre!!!:)
klem ♥

Related Posts with Thumbnails