fredag 19. oktober 2012

Nygamle skatter

Eg har fått i hus nokre skatter. 
Gamle ting, men nye for meg ;) Denne industrilampa har
 eg sett på i garasjen til Pappa ei stund. Og no fekk eg den med meg heim. 
Den har ein fin grønfarge, men har dessverre litt for mange målingsflekker. 
Så den er opp til vurdering for litt spraymåling :)
Kva ville du gjort?


 Eg har også fått 2 superfine retro-tapeter, som eg har bestilt på etsy. 
Dei er heilt nydelege! :) Eg tar meg sjølv i å springe rundt å 
prøve dei her og der. Planen er vel snart klar, 
trur eg ;)


Husk å melde deg på Give Awayen min. 
Berre nokre få ord i kommentarfeltet, og eit fin-fint skilt frå Ramsign kan bli ditt :) 
Du finn link oppe til høgre. Trekninga er allereie no på søndag, 
så fort deg å bli med ;)

Ha ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Hei Bjørg:)For en skatt!!!Fargen er jo så kul,hva med å bruke litt stålull på flekkene...? Kansje vanskelige flekker også..men er jo verdt et forsøk før du sprayer:)
Kule tapeter også,jeg bare liker den gode fargesansen din altså:))God helg!Klem Vibeke

Underberget sa...

Kjempefin lampe du har fått tak i! Jeg synes den var skikkelig kul som den er, kanskje du får bort noen av malingsflekkene. Da vi fikk vandalisert bilene våre med spraymaling i fjor høst fikk vi noe lakkrens for modellfly, det tok malinga uten å skade lakken på bilene. Kanskje det er en modellflyklubb i nærheten du kan høre om å få noen dråper?
Tapeten var også så kjempefin!
Ønsker deg en kjempefin helg!

Kaspara sa...

Hei Bjørg
For en FANTASTISK lampe! Elsker den! jeg er så gæren jeg da at jeg ikke hadde gjort en tøddel. Synes slitasjespor er så vakkert.
Glad helg til deg!
Klem fra Kaspara

Bdicte sa...

Veldig kul fasong på lampa, så spraymaling kan være lurt det:)
Tapetene var jo bare såå herlige mønster på!

God helg til deg!
Klem
Benedicte

Kristine sa...

Hei:-)
Herleg lampe, sku gitt mykje for å eige ei slik!
Eg hadde prøvd å få vekk malingsflekkane. Prøvd med jif skurekrem, white spirit, eller den magiske svampen (frå scotch brite eller billigversjonen på Nille?)? Eller pusse forsiktig med veeeeldig fint pussepapir?
Om ikkje malings flekkane går vekk ville eg lakka den opp igjen! Trur det finnast ein lignande farge i metallic lakk på MEKK! Ellers ville eg spurt på bokuben i Førde.
Eller du kan lakke den i ein "ny" farge! Nett no elskar eg duse turkise og mint fargar:-) Så eg hadde nok valgt ein av dei:-)
Ynskjer deg ei fin helg:-)
Og lukke til på loppis om du skal dit!
Eg skal på bilmesse.....

Kristine sa...

Og tapetane dine er berre heilt etter min smak! Lekkert! Blir spennande å sjå kor du skal ha dei:-)

Christine sa...

Skikkelig lekker lampe!! Eg ville ikkje spraya den, uansett malingsflekka eller ei... Kanskje du kan prøva å pussa de vekk..?

Lekre tapeta og :)

Ønske deg ei god og fin helg!!

Klem frå Christine

Anonym sa...

Eg syns du skal behalde den slik den er eg :) God helg!

fru. Lærum sa...

jeg har funnet i uthuset en samme lampe bare at den er til å henge på veggen.....den er dus gul med malingsflekker.....den henger på veggen i stuen med flekkene...så sjarm :-)

klem tone

i mitt lille rekkehus sa...

Kul lampe og fin tapet!

Kaspara sa...

Hei Bjørg
Så gøy at lampa får beholde sin slitasje og sjarm! Den er helt unik!
Fin kveld til deg!
Klem fra Kaspara

Datt sa...

Oh, røff og tøff!! Jeg liker den MED malingsflekker jeg! :D

Anonym sa...

Oh, what a nice giveaway (and blog) it's so inspiring..! I don't have a blog, not yet.

Love from Holland, Mireille

Related Posts with Thumbnails