tirsdag 27. november 2012

Ingen jul uten..

..svibler!
Eg har vore å kjøpt ein del av dei med kvite og raude blomster. 
Men heilt ærleg synast eg dei er finast før dei blomstrer! 
Så eg må nok ha fleire før jul :)

Eg har planta sviblane i kopper og kar eg hadde for handa. 
Nokre med mose på toppen, andre med kongler. Heilt enkelt, men dekorativt. 
Akkurat slik eg liker det :)

Den raude gamle stolen min er også komt ned i varmen. Den blir nok fotografert
 ein del no fram mot jul! ;) Til jul er raudt eit "must"
ellers i året er det ein farge eg bruker lite.


Sviblane skal plasserast litt rundt omkring, når eg er klar for julepynting. 
Enn så lenge pynter dei opp på kjøkenbordet :)

Ha ein fin tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Anonym sa...

so schön!
Liebe Grüße von
dana :o)

bevaremegvel sa...

Ja, svibler hører med. Så fint du har pyntet :)
Klem

Tove sa...

Foreløpig er det kun amaryllis her i huset. Men vær sikker, svibler skal det også bli.
Fin kveld
Klem Tove

Frøken Loppe sa...

Heilt einig!!!
Svibler er eit must til jul!!!! :0)

Klem ib

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Veldig , veldig koselig !
Kos deg i adventstiden
klem

Jacta est alia sa...

Så utroig koselig med ssvibler! De er bare så skjønne og duften er så deilig.

Nyt dem i adventstiden.

Jacta est alia sa...

Så utroig koselig med ssvibler! De er bare så skjønne og duften er så deilig.

Nyt dem i adventstiden.

Jacta est alia sa...

Så utroig koselig med ssvibler! De er bare så skjønne og duften er så deilig.

Nyt dem i adventstiden.

Posttausa sa...

Heilt enig, sviblar høyrer med, og dei er absolutt finast før dei blomstrar! Eg klarar ikkje lukta av dei, så når dei er utsprotne hamnar dei ute på trappa:)
Raudt er eit must hos meg også til jul, elles i året brukar eg det lite.
Koslig hos deg:)

elviras drops sa...

Så fint å pynte i koppar og kar!
Eg er også veldig glad i sviblar, ingen jul utan:-)

Datt sa...

Nydelig! :) Jeg har kjøpt inn et par jeg også, venter på blomstring og deilig lukt nå! :)

Frida på Trendenser.se sa...

Så fina bilder du tagit!

Randis side sa...

Helt enig. Svibler hører julen til, og de er finest før de blomstrer ;-) Fikk ei potte med disse i forrige uke, og de har allerede blomstret... Ha fine dager mot helg :-)

Karen sa...

Setter du dem i jord! (Jeg er HÅPLØS på planter) :P

Related Posts with Thumbnails