søndag 11. august 2013

Kopper frå Ment

Ikkje berre var eg heldig å vinne Nib- utfordringa Sommer på Jorda; 
eg vann også ein superfin premieFor ei stund sidan
 fekk eg 6 kopper og 6 skeier frå finaste
Ment i posten.
Eg liker koppane kjempegodt. Enkel, men lekker design. 
Gode å holde i, og fine farger. 
Nice rett og slett! 
 Har du sjekka ut nettbutikken til Ment
Utruleg mykje fint, og dei designer og lager alt sjølve på Fåberg nærheten
av LillehammerEg fallt spesielt for etasjefata 
og dei supersøte skålene
Ta ein titt her!
Ha ein flott søndag!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

De er sååå fine, og passer perfekt hos deg:)) SÅ den premien var MENT to be, hehe:))

Ha en fin fin kveld ♥

Anonym sa...

De var jo bare utrolig herlige:)
Kjempe kos med sånne herlige gaver:)
Ha en god uke
Klem Merete

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselige kopper, disse passer perfekt til ditt koselige hjem:O)
Klem Ann Elin

Mitt og vårt hjem sa...

Oi,for en premie:))
Velfortjent!
Klemmer Siv Mette

Related Posts with Thumbnails