mandag 9. juni 2014

Prikken over i'en

Eg ville ha eit plastteppe på terassen vår. 
Og etter eit google-søk fann eg eit fin-fint eit hos Indiska
Det vart klikka heim, og dukka opp på døra med postmannen (eg elsker netthandel!) 
Då eg pakka det ut, såg eg snart at dette passa jo perfekt i TV-stova vår. 
Den lille fargeklatten som mangla. Prikken over i'en.
Eg blir rett og slett glad av fargane her!
Vasane på bordet har eg
 laga sjølv av mannen sine tomme ølbokser ;)
Ha ein flott kveld og god ny veke!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Gunsside sa...

Teppe ble flott det
virkelig fargerikt og fint ;)
http://gunssidebollerogbrus.blogspot.no/

Gunsside sa...

Teppe ble flott det
virkelig fargerikt og fint ;)
http://gunssidebollerogbrus.blogspot.no/

Gyngestol og kaffigrut sa...

Enig med deg, det ble virkelig prikken over i'en, passet perfekt inn i lag med alle de andre friske fargene!

Ha en fin uke!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Sikkelig sommerstemning hos deg ♥
Plastteppe er veldig kjekt :)

A Casa Madeira sa...

Lindo post. Adorei as latinhas
na mesa.
As fotos são muito bonitas.
janicce.

Lite hi sa...

Jeg er helt forelsket i disse bildene :) TV-stuen deres er så fantastisk fin! Er enig med deg i at teppet passet perfekt her!

Hurra for netthandel! :D

Klem fra Lite hi

Related Posts with Thumbnails