søndag 15. mars 2015

Kommode i Teak; Velkomen!

Søstra til mannen og familien har kjøpt ein gard. 
Der står eit gammalt hus fullt av skatter, faktisk så mykje 
at dei ikkje hadde plass til alt sjølv. Eg var meir enn villig til å hjelpe til ;)
Blant anna fekk denne teak kommoden vere med oss heim. 
Eg hadde først tenkt å måle dørene på den. Men eg er så glad eg lot vere! 
Den er perfekt som den er!
Ein fin kontrast til alle pastellane i stova vår.
Ha ein fortsatt fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

2 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Utrolig fint med teak til pastellene! Angrer meg for at jeg malte en liten kommode...

Dynamisk Salong sa...

Åh, for et nydelig teak-kupp du har gjort der! Skikkelig fint og spesielt lekkert i kombinasjon med alle pastellfargene dine. Kommer så godt til uttrykk! Jeg elsker teak, som kjent, og klarer knapt å gå forbi noe som helst hos bruktbutikken, hoho. Til mannens store fortvilelse…. God lørdag til deg! Klem fra Beate

Related Posts with Thumbnails