torsdag 18. juni 2015

Hermine 3 år!

I går feira vi Hermine sin 3 årsdag, 
litt på forskudd sidan vi ikkje er heime på dagen hennar. 
Vi dekte langbord og inviterte familie og venner. 
Det vart ein fin fest og Hermine var
 spesielt fornøgd ;)
Kaka vart ein reprise av Ariel si bursdagskake. 
Sidan det var det Hermine ville ha. Veldig greit for meg sidan det er 
den enkle varianten ;)
Vi pynta med heimelaga vimpler 
som er laga av snor, gåvepapir og stiftemaskin ;)
Dagens "nesten" sunne 
variant var fruktspyd med marshmallows :)
Ha ei fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Lene i Annekset sa...

Gratulerer med 3 åringen! :)

Unknown sa...

Så koselig dekket:)
Og herlig med fruktspyd:)

Vera Moraes sa...

Bjørg Hello ! Long time no visit your blog . How fast last time. I remember when you are pregnant waiting for Hermione . At that time I did a post on my blog about the decor and she was still a baby. I am very happy for the beautiful birthday and healthy. Big hug the Brazilian Vera Moraes.

Vera Moraes sa...

Bjørg Hello! Lenge besøke bloggen din. Hvor fort sist gang . Jeg husker da du er gravid venter på Hermine. På den tiden jeg gjorde et innlegg på bloggen min om innredning og hun var fortsatt en baby. Jeg er veldig glad for den vakre bursdag og sunn. Stor klem den brasilianske Vera Moraes.

Related Posts with Thumbnails